Ledenvoordeel bij KBO Brabant

Zorgverzekering exclusief voor leden

Als lid van onze vereniging krijgt u korting op een zorgverzekering van VGZ. U heeft daarvoor uw lidmaatschapsnummer nodig (dat staat op uw ledenpas) en het collectiviteitsnummer.

Meer informatie vindt u hier.

Energie

Onze partner Energiebesteding voorziet u van groene energie direct uit Nederlandse bron, tegen voordelige variabele en vaste stroom- en gastarieven. Voor een eerlijk en persoonlijk advies of hulp bij het overstappen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Energiebesteding. Hier nemen ze de tijd voor u en regelen ze alles.

Informatie en contact: www.onsledenvoordeel.nl, (085) 486 33 63

• Eindelijk duidelijk informatie
  • Er bleek geen addertje te zijn
  • Alles werd voor mij geregeld
  • Het scheelt echt veel geld

Rijbewijskeuring

Als u de leeftijd van 75 hebt bereikt en uw rijbewijs moet verlengen, moet u een medische keuring ondergaan – en dat vervolgens elke vijf jaar. De kosten van zo’n keuring variëren van € 45,-  tot het officiële landelijke tarief van € 76,60. Als lid van onze vereniging krijgt u op verschillende locaties korting op uw rijbewijskeuring. De prijs ligt dan rond € 30,-.

Klik hier voor een lijst van rijbewijskeuringsartsen bij wie u terecht kunt.

Webshop

Via onze webshop Ons ledenvoordeel profiteert u van de meest uiteenlopende aanbiedingen: van een mobiliteitstrainer tot batterijen voor uw hoorapparaat, en van voordelig bellen tot leuke uitjes. Bent u niet thuis op internet? In ons ledenmagazine ‘Ons’ staan maandelijks mooie aanbiedingen, en telefonisch bestellen kan ook!

Meer informatie en contact: www.onsledenvoordeel.nl, (085) 486 33 63